ТОВ НВП Систар
Поиск на сайте

Новости

Як перевозити рулонну сталь

03.11.2021

Практично всі замовлення рулонної сталі здійснюють підприємства, діяльність яких пов’язана з перепродажем/виробництвом проміжних або кінцевих продуктів з використанням сталевих листів. Це виготовлення будівельних матеріалів, корпусів автомобілів, сільськогосподарської техніки, суднобудування, збирання побутових приладів тощо. Для виробничих цілей сталь закуповується оптовими партіями в рулонах, і перед покупцем постає питання транспортування великого вантажу містом чи інше місто. У деяких випадках підприємство-постачальник бере на себе обов’язки з доставки партії, і якщо вартість послуг влаштовує покупця, то проблема доставки відпадає. Інакше це питання знаходиться на контролі замовника.

У чому пов’язані проблеми транспортування рулонної сталі?

  • Вага рулону складає від 8 до 13,7 тонн. Для підйому рулону такої маси необхідна спеціальна техніка – навантажувач, який захоплює, підіймає та переносить рулон. Вручну навантаження неможливе.
  • Листова сталь чутлива до будь-яких механічних пошкоджень: неакуратне транспортування, падіння, різке вивантаження здатні деформувати сталь, рулон матиме вм’ятини, якість знизиться.
  • Полімерне та цинкове покриття також реагує на механічні удари, різке вивантаження, зіткнення та транспортування у незакріпленому вигляді. При неправильному зберіганні, завантаженні та перевезенні захисне антикорозійне покриття може бути пошкоджене, і сталь стає схильною до корозії.
  • При транспортуванні на вантажному автомобілі велика вага та форма рулону позначаються на керуванні транспортом та швидкісному режимі.
  • Вантажопідйомність транспорту повинна відповідати габаритам та вазі завантаженої кількості рулонів.
  • Погано закріплений вантаж може переміщатися кузовом транспорту і зазнавати механічних ударів. Ушкоджується покриття і з’являються вм’ятини.
  • Вантаж, який складно закріпити до кузова, кріплять до піддонів, і вже піддони фіксуються в кузові транспорту, щоб уникнути переміщення. Використання піддонів зменшує відсоток пошкоджень рулонної сталі.
  • Відстань: чим більша відстань, тим більша вартість доставки.
  • Точка вивантаження: не тільки місце навантаження, а й місце вивантаження повинно мати техніку для навантаження та умови для зберігання рулонної сталі: не вологе приміщення з можливістю розміщення продукції та вільного доступу до неї. Якщо транспортування здійснюється залізничним транспортом, враховуйте вартість доставки рулонів від залізничних шляхів станції прибуття до складу.

Пам’ятайте, більшість підприємств, що реалізують сталь у рулонах, мають власний транспорт або підрядників, які здійснюють доставку продукції в будь-яку точку країни або навіть за кордон. Уточнюйте при замовленні можливість доставки та вартість транспортування.

Залежно від відстані, продумайте, що виявиться вигіднішим: погодинна доставка або фіксований тариф від підрядника, що враховує кілометраж та пункти доставки.

Які дані знадобляться для замовлення транспортування рулонної сталі?

Для розрахунку вартості доставки повідомте підряднику інформацію:

  • Кількість рулонів.
  • Габарити: вага, висота та діаметр кожного рулону.
  • Адреса завантаження та розвантаження (кінцеві пункти).
  • Можливі труднощі: погана ділянка дороги, відсутність навантажувача, погане освітлення у нічний час вивантаження тощо.

Ми пропонуємо послугу доставки нашої сталі в будь-яку точку України за допомогою «MAN»-ів довгомірів та вантажних автобусів «TATA» та «Газель». Розташування складу дозволяє скористатися залізничним транспортом. Усю цікаву інформацію уточнюйте за телефонами, вказаними на сайті.